2018. június 9., szombat

Alternatív érettségi

Sziasztok!
Pár napja kaptam egy kihívást Anettől, a Feketén-fehéren egyik szerkesztőjétől, amit Alternatív érettséginek neveznek. Bevallom, mikor először megláttam elkezdtem fintorogni, hogy "jaj, már megint egy kihívás?", viszont mikor beleolvastam a kérdésekbe, azonnal vissza is vontam a fintorgást. Egy egész érdekes kihívással állunk szemben, amiben szinte mindent megtudhattok rólam. 
Az eredeti kérdéssor mindhárom kategóriában (random tények, emlékek, fantázia) húsz-húsz kérdést tartalmaznak, viszont tízet mindenképp muszáj megválaszolni közülük. Nos, én úgy döntöttem, hogy egy elég terjedelmes bejegyzést fogok nektek most hozni, mivel mind a hatvan kérdést meg fogom válaszolni. 
Na, lássunk is hozzá!


Random tények
1. Melyik a kedvenc évszakod?
Igazándiból nincs kedvenc évszakom, mindegyiket egyformán szeretem. Viszont ha jobban átgondolom, az ősz mégis csak a számomra legfontosabb és legszebb évszak.
2. Mi a legfurcsább visszatérő álmod?
Az, hogy hangyák borítják a testem, és a szememből egy pók mászik elő. Már csak a gondolatától is kiráz a hideg. 
3. Vannak olyan szavak, amelyek felidegesítenek, ha meghallod őket?
Igen. Például: "Az érzés, amikor...", és a csúnya beszéd. Jó, én is beszélek csúnyán, de azért na...
4. Ha választhatnál három olyan tulajdonságot, amilyen embereknek mind tetszenél, melyikeket választanád?
Tisztelettudó, magabiztos, kitartó. +1 hűséges
5. Van olyan könyv/film, amit kötelezővé tennél az iskolában? Miért?
Igazából fogalmam sincs. Minden filmnek/könyvnek van valami tanulsága, mindegyiknek van rossz és jó oldala.
6. Tejre a müzli, vagy müzlire a tej?
Müzlire a tej. 
7. Melyik a kedvenc mémes oldalad?
Hát, mivel nem nagyon nézek mémeket, ezért nincs. 
8. Van olyan dolog, amitől félsz, de mások számára ez a félelem érthetetlen?
Nincs.
9. Mit tudsz a legjobban főzni?
Húslevest.
10. Van olyan videó, ami minden alkalommal megnevettet? Melyik az?
Igen, van. Mégpedig az, amikor a barátnőmmel együtt fetrengünk a fűben és azt ordibáljuk, hogy "Mi most kacsák vagyunk, hagyjatok minket úszni!". (Hozzá teszem, kicsit volt bennünk alkohol.)
11. Mi az MBTI-típusod? Szerinted van olyan személyiségteszt, ami kifejezőbb ennél?
Vicces, mert nem hallottam még erről a személyiségtesztről. 
12. Mi a legjobb és legrosszabb tulajdonságod?
Legjobb: türelmes. Legrosszabb: makacs.
13. Ki a példaképed, és miért? Ha bárkit választanál, akivel leülhetsz ebédelni, őt választanád?
A nagybátyám. Mert akkora lelke van, mint egy egész városnak összeadva, és ezért irigylem is. Igen, leülnék vele ebédelni.
14. Fagyi, vagy jégkrém?
Fagyi. 
15. Van olyan dolog az életedben, amit eddig soha nem mondtál el senkinek? 
Igen.
16. Napfelkelte, vagy naplemente?
Naplemente. 
17. Van valami olyan szokásod, amivel véded a környezetet?
Igen, minden hulladékot szelektálva gyűjtök. 
18. Mi a kedvenc társasjátékod?
Gazdálkodj okosan extra kiadás :D 
19. Van olyan étel, vagy ital, ami Magyarországon nem kapható, de oda vagy érte?
Talán a sushi.
20. Szereted a tűzijátékot? Melyik volt az eddigi legemlékezetesebb, amit láttál?
Igazándiból nem nagyon szeretem. Jó nézni, meg minden. Viszont akkor sokkal jobb nézni, ha a haverokkal vagyok. 

EMLÉKEK
1. Melyik telefonod volt veled a legtöbb ideig? Melyikhez köt a legtöbb emlék?
A jelenlegihez, ami egy Huwaei P9 Lite. Illetve egy alkoholizálós élményem van vele, mert nemrégen vettem az ösztöndíjamból. Az az élmény is az volt, hogy velem együtt hempergett a fűben és a sárban. Mit ne mondjak, élmény volt kifizetni a javítási költségeket.
2. Melyik volt az első ruhád, amit magadnak vettél, vagy választottál?
Egy Wish-ről rendelt "Nevermind" felirítú póló.
3. Van olyan kiegészítőd (óra, nyaklánc, karkötő stb.), amihez különösen ragaszkodsz? Miért?
Igen, egy Opál nyaklánc és egy arany karkötő. A nagybátyámtól kaptam őket a szalagtűzőmre.
4. Mi volt a legszebb, vagy legmeghatóbb mondat, amit valaha mondtak neked?
Igazából fogalmam sincs.
5. Kaptál már beírást az ellenőrződbe? Ha igen, miért?
Attól függ, hogy itt jó értelemben szerepel a beírás, vagy a rosszba. Igazából dicséretem sokkal több volt, mint beírásom.
6. Az utóbbi években mennyi volt a leghosszabb idő, amit Facebook nélkül töltöttél, és milyen alkalomból? Mit csináltál helyette?
Hát, majdnem egy hét. Elromlott a telefonom. Viszont abszolút nem hiányzott. Helyette pedig inkább olvastam, vagy a házimunkában segítettem.
7. Mi volt a legértékesebb dolog, amit valaha nyertél?
Igazából még soha sem nyertem.
8. Mi volt általánosban a kedvenc online- vagy videojátékod?
Hú, online volt, arra emlékszem. És azt hiszem, talán mindenféle ilyen természetfeletti, horroros játék.
9. Mi volt a jeled az óvodában?
Cica.
10. Melyik volt életed legjobb bulija, és mi tette azzá?
Inkább ki.
11. Melyik tárgyat tanította a kedvenc tanárod, és mitől vált kedvenccé?
Az angolt. Attól, hogy nála akárhányszor volt valami bajom, vagy nem értettem valamit, egyfolytában meghallgatott mindenkit.
12. Melyik volt a legemlékezetesebb születésnapod?
Egyik sem. Mindegyik ugyan olyan.
13. Sírtál már fiú, vagy lány miatt?
Igen.
14. Mit tartasz a legnagyobb dolognak, amit elértél?
Azt, hogy megszereztem a szakmámat.
15. Mi volt a legérthetetlenebb indok, amiért véget ért egy barátságod?
Még nem ért véget egyik sem, hála istennek.
16. Mi volt az indok, amiért legutóbb letiltottál valakit?
Intim zaklatás. (Pucér képeket küldött, meg ilyenek.)
17. Előfordult már, hogy olyan ember tetszett meg, aki évekkel azelőtt nem tetszett? Mi volt a különbség?
Igen. Sokkal megértőbb lett azóta, és sokkal közvetlenebb velem, ő a legjobb barátom.
18. Miről szólt a legérdekesebb előadás, amin valaha voltál?
Fogalmam sincs. Talán az, amikor az állatvédelemről volt szó.
19. Mi volt életed első könyve, amit elolvastál?
Harry Potter ^^
20. Mi volt a legötletesebb nicknév, vagy felhasználónév, amit megadtál?
Na, erre aztán végképp nem emlékszem.

FANTÁZIA
1. Mi az az esemény, amit a legjobban vársz? Hány nap van még addig?
Az internetes barátnőimmel való találkozást. Pontos időpont még nincs.
2. Ha bármilyen frizurát választhatnál, milyet választanál?
Semmilyent. Szeretem a mostani hajamat.
3. Mi az álommunkád, amivel negyven évig szívesen foglalkoznál?
Rajzfilm figurák rajzolása.
4. Ha mindenképpen népszerű lennél a jövőben, de te választanád meg, mivel válsz azzá, mit választanál?
Rajzolás, éneklés.
5. Ha írtál/írnál regényt, az miről szól(na)?
Egy ikerpárról, akiknek a szíve egy rubinból áll.
6. Ha holnap azzal a tudattal ébrednél, hogy egyvalami megváltozott a külsődön, miben reménykednél, mielőtt a tükör elé állsz, és meglátod?
Abban, hogy sokkal szebb lett az arcom, és hogy vékonyabb lettem.
7. Mi a célod a blogoddal? Mekkora olvasottságnál éreznéd azt, hogy ennél már nem szeretnél többet?
Hát, igazából a célom az, hogy minél több embernek segítsek, ha tudok. Bármilyen téren. Tehát hozzám fordulhattok mindenféle, akár szerelemmel vagy otthoni dolgokkal kapcsolatos kérdésekkel is, és én arról szívesen írok egy cikket. Az olvasottság pedig nekem nem számít, csak az, hogy minél több embernek tudjak segíteni, legyen szó írásról, vagy akármi másról.
8. Mit gondolsz a tévé és a nyomtatott újság jövőjéről?
A tévé felülmúlja az újságot. Már most felülmúlta.
9. Szerinted van élet a Földön kívül? Mi történhetne, ha hirtelen felvennék velünk a kapcsolatot?
Igazából én minden természetfeletti lényben hiszek, ami csak van a világon, és ha netán találkoznék egy földön kívüli lénnyel, akkor biztos az lenne a legelső kérdésem - persze, ha barátságos -, hogy milyen az élet odakint, ahol ők élnek.

10. Ha választhatnál, mennyi idős lennél most? Miért?
Maradnék ugyan ennyi (17). Magam sem tudom, hogy miért, de úgy gondolom, hogy ha egyszer tudjuk, hogy nem lehet választani, akkor miért teszünk fel ilyen kérdéseket? Szerintem ez értelmetlen.

11. Mi tesz egy barátságot igazzá?
Az, hogy jóban-rosszban együtt vagyunk. 
12. Ha egy durva buli után arra a tudatra ébrednél, hogy megcsaltad a barátod/barátnőd, akivel évek óta együtt vagy, viszont 100%, hogy ez csak úgy derülhet ki, ha te magad elmondod, elmondanád?
Igen. 

13. Mik a feltételei egy működő fiú-lány barátságnak?
Szerintem a nem túl szoros kapcsolat a legfontosabb, mert akkor nem tud egyikünk sem beleszeretni a másikba még véletlenül sem. De ez az én véleményem.

14. Ha létezne Dumbledore Merengője, te hogyan használnád? Gyakran belemerülnél? Mit néznél legszívesebben vissza?
Nem használnám. A múltba kár visszatekinteni, mert akkor csak rossz emlékek felidézésére használnám.

15. Hogyan változna a világ, ha kiszivárogna, hogy tíz évünk van hátra egy meteor becsapódásáig?
Igazából fogalmam sincs. Lehet, hogy sokkal több lenne az öngyilkosság. Vagy megszűnnének a munkahelyek, és az utolsó tíz évünket csak bulizással töltenénk - lehet, hogy túl gyerekes a gondolkodásod, Nadin -.

16. Szerinted működhet kapcsolat szegény és gazdag családból származó fiatalok között? Tegyük fel, hogy mindketten most végeztek az egyetemmel, és mindketten most kezdtek el dolgozni, hasonló kaliberű munkát.
Miért is ne működne? Ha szeretsz valakit, akkor azt nem azért teszed, mert a pénze vagy a háttere érdekel. Azért szeretem, amilyen ő maga.

17. Ha kivehetnél öt tantárgyat, de másik ötöt kellene megnevezned, amit a helyükre beillesztenél, mit cserélnél, és mire? (Pl.: kémia helyett KRESZ-t stb.)
Miért nem jók a tantárgyak úgy, ahogy vannak?

18. Ha lenne egy Facebook-oldalad, vagy Instagramod, esetleg YouTube-csatornád százezer követővel, akik mind harmincas-negyvenes szülők, mit mondanál nekik?
"Kérem, ne tegyék ki a gyermekeiket annak, hogy nem hagynak nekik szabad teret. Engedjenek neki, hogy ők is megtanulják, hogy milyen a való élet."

19. Ha te lennél a Facebook elnöke, mit változtatnál meg rajta?
A sok reklámot kivenném.

20. Ha eltűnne a legjobb barátod, vagy barátnőd, hol keresnéd elsőként? Tegyük fel, hogy még nem terjedt el az internet, a telefonja pedig ki van kapcsolva.
Hogyha tényleg a legjobb barátom, akkor természetesen tudom a rejtekhelyét is, ahova szívesen vonul(na) félre akár napokra/hetekre is.


Az én kihívottjaim:
- NK
- Lyla 

Jó szórakozást a kitöltéshez! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése